Ziua persoanelor cu dizabilități...

 Ziua persoanelor cu dizabilități...❤️
O zi în care mulți aleg să se plângă si să spună că au fost condamnați pe viață la suferință..❤️
Eu în schimb aleg să fiu recunoscătoare pentru câte am reușit și reușesc zilnic să fac și nu ,nu mă mint când fac asta...
Pentru că eu în primul rând imi voi autodemonstra că nimeni nu îți poate lua credința și ambiția atunci când îți dorești suficient de mult ceva...
Dacă renunți la îndeplinirea unui vis doar pentru că nu este simplu sau pentru că ți-se spune că nimeni nu îți poate garanta materializarea sa,vei pierde tot pentru totdeauna...De asemenea dacă în locul culorilor vii din viața ta preferi nuanțele de gri orice urmă de putere te va părăsi ...
Poate pare ciudat că scriu un text în această zi dar pentru mine dizabilitatea nu înseamnă o îngrădire în a trăi ...
Asta pentru că știu de ce sunt capabilă cu ajutorul lui Dumnezeu
Și eu una îmi iau angajamentul de a lupta până când voi reuși "imposibilul" așa cum îl numesc unii ...
Dizabilitatea te învață să te bucuri de orice și să nu te dai bătut dacă știi cum să o privești...
Așa că o să spun tuturor oamenilor până se vor plictisi: NU RENUNȚATI!
Oricât ar "ploua "în viața noastră în cel mai neașteptat moment soarele apare
Știu că scriu texte foarte lungi dar asta pentru că sunt conștientă cât de mult contează o vorbă bună... Și tare m-aș bucura să știu că vă motivez prin toate materialele pe care le fac ...
Dacă eu sunt tot mai aproape de reușită oricine luptă POATE
Aceste persoane sunt cele mai puternice, ei nu își pierd nicicând din optimismul și lumina interioară pe care o au! Ei au nevoie de iubire, înțelegere și sprijin. Noi trebuie sa fim mai buni și sa învățăm sa prețuim și sa ne mulțumim cu tot ce ne oferă viata și bunul Dumnezeu. Nu permite nimănui să-ți spună că nu poți. „pot puțin”, „pot mai greu”, „pot mai încet”, „pot în mai mult timp”, „pot cu ajutor”, „pot până la capăt” pot cu cine vreau eu. Eu pot cum pot eu, nu cum cred ceilalți că pot.
. Tu poți atât cât poți. Traiti cum vreti si cum va e bine
Din ❤️va doresc mulți ani plini de iubire și multa sănătate!
Mulțumesc celor care au citit ceea ce din suflet am scris!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mi-e dor de prietenia de altă dată

Fericirea...